Till Annie (och den som vill)

Nu är jag klar med kläd-rensningen en gång för alla, till och med sommarkläderna gick jag över, det mesta fick stanna kvar hos mig (även om jag inte kunda ha en del nu så kommer det ju fler sommrar framöver) men endel fick åka eller snarare ska åka. Jag fick ihop 2 st papperskassar denna gången jag rensade, ganska bra jobbat för att vara mig! 9 av plaggen är varken slitna, missfärgade eller håliga därför:
Annie, vill du ha något såklart att du får det! Jag ger mer än gärna bort kläder till mina tjejkompisar! Jag lägger upp bilder på det som är värt att ha om någon annan som läser bloggen och känner mig eller bara bor i Borås ( varför inte?) hojta till, bättre än att slänga!

  
Kapribyxa:svart/vit rutiga använda 1 gång HM str. 40. "Undertröja": American Apparel använd 1 gång stl. L. Herr (sleepover?): använd knappt använd HM strl. L.

  
Stickad poloklänning använd 1 gång GinaTricot str. M. Kofta GinaTricot ganska välanvänd stl. S Klänning ICHI aldrig använd str. M

 
Tunika/klänning knappt använd GinaTricot srl. L Tröja i plych knappt använd stl. M 


Kjol aldrig använd HM str. 38

Kommentarer
Postat av: Annie

Yay, Anki...Ett inlägg nästan tillägnat mig! :P

Jag vill ha den bruna tröjan! :)

2009-06-02 @ 21:17:23
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag är ju väldigt förtjust i klänningar, så ska du inte ha dom så passar dom fint hos mig (;

2009-06-02 @ 22:01:04
Postat av: Lina

Om den svarta poloklänningen finns kvar vill jag ha! hehe, lite sent ute kanske.

2009-06-05 @ 15:36:12
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0