Kläder till Tyra

I fredags var jag och Tyra + (Tyras) farmor på utförsjäljning av Labankläder, även om alla barn har sånna kläder det så tycker jag att tummen, Laban och lilla Anna är supergulliga och det var verkligen tokbilligt!
Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst, men man får ta sig lite i kragen och tänka om man verkligen behöver det. Tyra badar verkligen i kläder i str. 56, 62 och 68. Hon fick massor med kläder här om dagen av My (mest av hennes föräldrar kanske) och det trillar in lite kläder från alla vi känner lite då och då. Men det är ju så fruktansvärt kul med barnkläder!
Jaja, Tyra fick i alla fall massor med fina saker av sin farmor och mig, en pyamas, pysmaspåse, hängslebyxor, mjukisdress, klänning, t-shirt, strumpor och strumpbyxor.

  


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Sådana lilla anna strumpbyxor har Embla med :) Var rea på dem på Fixoni

2009-03-30 @ 20:25:04
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0