Luten av smuts

Vi har vår dator i en "walking closet". Den står i ett hörn på ett bord och brevid bordet står våt tvättkorg. Det är en vit tvättkorg som ser mer ut som en plastpåse, påsen hänger på en ram av något material som jag skulle kalla...aluminium eller något liknande, järn kan jag säga att det inte är i alla fall (vad vet jag) . Jaja, saken är att tvätt"påsen" är FULL! (överfull till och med) så just i detta ögonblick när jag sitter och skriver ligger det smutsiga sockar brevid musen och tagentbordet, och jag har råkat få en kräkbody under min underarm. Kanske dags att tvätta eller? Jo, jag tror det!

Annars så händer det faktiskt inte så mycket här hemma just nu (22:16 en lördag kväll). Tyra verkar ha somnat för natten och Carl jobbar. Han kommer inte hem förens efter 24 någon gång och då sover antagligen jag redan.
Som lite tröst för att Carl skulle jobba ikväll så köpte jag alldeles för mycket godis, onödigt att lägga nästan 50 spänn på snask när man ändå bara äter för en 5:a, kanske ska satsa på klubbor i framtiden.

Förresten så är jag och Carl väldigt bra på att skriva små lappa till varandra, här om dagen fick jag en lapp med en drikt av honom;

Bajs i skorna smakar lego,
kiss i burken smakar strut...
och Ann-Kristin är två flundror
och en spagam!

Poetisk det är vad han är den där mannen jag har!


Kommentarer
Postat av: Lina

Carl skriver bästa dikterna!

2009-03-08 @ 15:57:34
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0