Skratta eller gråta?

Lasse vår älskade katt är verkligen hur vacker som helst och gosar mer än gärna, MEN ibland tror jag att självaste djävulen bor i honom!
Katter är smarta djur det vet nog de flesta sedan innan, men vår Lasse är faktiskt lite smartare (dummare) än andra katter, här kommer beviset.

 
Lasse har stoppat ner en handuk och en flaska raklödder i avloppet...

Ja, som sagt så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta! Varför gör han så här mor oss?! Mot MIG, det är bara mig han terrorisera med sina bus och "slag". Ibland känner jag mig som en misshandlad fru av katten, han har liksom övertaget om mig och jag blir rädd. Hur sjukt är inte det då? rädd för sin egen katt...
Jo tack! Jag vet hur Carls bror känner sig när han är nära Lasse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha! vilken jävla roligt katt ni har alltså...jagtyckte atlas var jävlig men er katt tar ju priset :D

2009-03-30 @ 20:57:52
Postat av: Lina

Hahah, go Lasseman!

2009-03-31 @ 16:00:22
URL: http://pajron.blogg.se/
Postat av: Johanna T

Skumt, min katt gjorde EXAKT likadant..fan trodde bara det fanns ett sånt smart kattskrälle!!

2009-03-31 @ 22:25:28
Postat av: cecilia

haha! det här var det roligaste idag! lätt!

2009-04-20 @ 20:21:15
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0