Tyra gillar sånger

När man får barn från man en hel del saker, presenter. Den absolut bästa presenten vi fått (jag tror Tyra håller med till 100%) måste vara en barnbok, Den Vita Barnkammar Boken, som vi fick av Jenny och Oscar. För det första så har jag som tidigare nämnt glömt typ alla barnsånger + att i en annan bok vi har så är det bara massor med konstiga sånger som jag aldrig har kunnat. I denna boken finns alla de där lätta sångerna som man redan kan bara man ser texten, och det bästa av allt en CD-skiva som man fick med boken!
Tyra älskar skivan, och när man sjunger med för henne blir hon alldeles lugn och somnar. Det är verkligen ett sånt bra sömnpiller för henne! Nu äntligen har i alla fall jag hittat ett bra knep att få henne till att sova i sin egna säng, lite musik och sång och poff så sover hon!


en (halv)sovande Tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0