Grattis till mig!

Ojoj! det hinner hända grejer när jag inte bloggar!
Det "största" som har hänt måste nog vara att jag fyllt år! Hela 23 år är jag nu och detta hände den 13 mars!
Min födelsedag firades med tårta och besök av mamma, pappa, lillebror och Eva (Carl och Tyra) på fredags eftermiddagen. Jag fick blommor och paket. Sedan käkade jag och Carl paté på kvällen.

På lördagen kom min ponny Cornelia hem till oss och då började det riktiga firandet! Äntligen skulle jag få gå ut en sväng och träffa folk! Nu sitter det säkert massor med folk där ute och tänker, "hon har en 2 månaders bebis hur kan hon gå ut" men då ska jag berätta för er, SKIT NI I DET!

Jag hade otroligt roligt ute, få dansa lite, snacka massor med strunt om inget alls som tjejer gör och hälsa på folk man inte träffat på evigheter, och jag får inte glöma det viktigaste! Att göra sig festfin! Jag blev skitsnygg i mina nya jeans och i det nya sminket jag köpt (äntligen en riktig foundation!), ett par örhängen också + att jag fixade håret till max! Riktigt Hollywood fluff blev det. En mycket lyckad kväll som jag skulle vilja göra om igen! Kanske inte riktigt än men i alla fall om någon månad eller så.

  
Tyra och sin favvo tant Cornelia, Fixad mamma och min ponny

Kommentarer
Postat av: Theresé

oj det blev mycket Samantha över din look (sex and the city)

:)

2009-03-21 @ 12:20:12
URL: http://theresesievanen.blogg.se/
Postat av: Theresé

och just...grattis i efterskott!

2009-03-21 @ 12:20:44
URL: http://theresesievanen.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är snygg! Grattis i efterskott!

2009-03-21 @ 18:28:45
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: cornelia andersson

Så roligt när man är signerad som favvo tanten.. det värmde hjärtat =)

2009-03-25 @ 06:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0