www.blog.....

Som mammaledig kan man tro att man ska ha mycket tid över men ack så lurad man blir när man tror att man ska hinna städa igenom alla de där skåpen som man fyllt med saker eller rensa datorn på bilder och bränna ut allt eller en sån enkel sak som att BLOGGA!

När jag ska börja skriva ett inlägg i bloggen så kommer jag ungefär så här långt... www.blog ja, alltså jag kommer inte länger än så. Tyra har någon slags "blogg sändare" i hjärnan som liksom utlöses när jag sätter mig vid datorn. Hur kan det vara så varje gång? Det slår aldrig fel! (ja, just nu är Carl med henne fast det är kväll och allt, tänka sig)

Jo men då kan man tycka att, varför inte blogga när bebisen sover....jo men det är så här att jag har råkat på en otroligt vaken tjej som bara sover kanske 1 timma ensam på dagen och då vill jag gärna göra annat som att ja...noppa ögenbrynen eller...vad vet jag!? diska kanske? färga håret är också  ett alternativ...
Och när Tyra är vaken och glad då vill jag inte heller blogga för då missar jag ju tid med henne, sån där ögonkontakt och prat tid som är så jäklakul att ha! (jag ska ju inte lyfta mig själv till skyarna för jag försvinner in i TV:s värld ibland när vi pratar) Det är svårt att få tiden att räcka till, till att blogga måste jag säga.

Kvällen är också ganska så svår för då är det mammamammamamma som gäller och pappa är typ pest. Jag känner mig pest som skaffat en blogg och typ aldrig bloggar.
FATTAR NI ELLER!? jag fotodokumenterar till och med mina dagar för att visa och göra en sån där skojg blogg med allt möjligt!

Hur får man tiden att räcka till, till bildretuch och bloggning? Det kan man undra någon som har någon idé kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0