Jag lever i en lögn

Då lyckades man fylla upp dagen idag också! Först låg jag och skällde på Carl i sängen för att han försov sig, sedan orkade jag inte med det mer så jag och Tyra gick istället upp och käkade frukost. Jag käkade fil och 2 knäckisar + ett glas juice och Tyra käkade lite banan, sedan klädde vi på och fixa i ordning oss och vidare iväg till Cicci och hennes lilla Brian som blev en månad idag. En pyttebebis var han inte direkt utan mer i Tyras storlek, men ändå så bebisaktig, och då ska jag vara så "klyschig" och säga VAD TIDEN GÅR FORT! Tyra är snart 5 månader och man märker verkigen vad fort dem lär sig och blir till små människor. Vi hängde hos där en stund sedan bar det av hem igen för en 10 minuters vila innan Anton (lillbrorsan) kom, stan nästa. Han hittade massor med fina kläder och jag predikade för Anton hur fantastiskt det är med REA, " - Kolla ALLTID på rean, man vet aldig vad man hittar!" Och nog hittade både jag och han något. Anton köpte en jättesnygg röd/vit rutig skjorta, jag köpte en T-shirt till Tyra och en oversized T-shirt/Tunika till mig, så fynda det är jag verkligen bra på! Jag ska till och med erkänna att det där med billigt och rea har stigit mig åt huvudet och helt åt skogen! Det tar upp min vardag när jag är ute och shoppar! Jag kan kolla på något jättefint till mig eller Tyra och tänka "Äh! Behöver jag verkligen den här? Nej... Men om jag skulle behöva den så är den ändå på rea om 1 månad, jag köper den då istället och då kan jag köpa 2 grejer istället för samma pris som denna kosta nu! FYYYNDA!" Jag lurar ju egentligen mig själv, jag tror ju att jag sparar pengar men likförbannat så går ju pengar åt...


Tyras T-shirt, 29:50 :- det är ju nästan gratis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt för den fina bodyn..de passade jättebra och var t.o.m. lite stor =) kopnstigt att det kan vara en sån skillnad på storlekar =)

2009-05-28 @ 15:00:38
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0