Dag 4 utan Carl

(ett lite sent inlägg)

Yes! Dammet är borta, nästan all tvätt är vikt och disken är diskad! Nu kan min allergiska Carl komma hem till en ren lägenhet!

Jag och Tyra har knappt varit hemma på hela dagen, vi vaknade vi halv 10 när Carl ringde och väckte oss, redan vid 11 var vi påklädda, hade färdig packad väska ,och min pappa hämtade oss så åkte vi ut till landet (då hade jag till och med hunnit damsuga, diska och tvätta! + allt annat som hör till Tyra). Där har vi i alla fall varit hela dagen. Tyvärr så glömde jag kameran så det blev inga bilder från dagen, men kvällen lyckades jag fånga på bild.

ÅH! Nu kommer snart min Carl hem!

  
Tyra tycket fötterna är goda


en mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0