En helg till som bara försvann

Man kan ju tycka att jag har helg hela veckorna för jag är ledig, men så är inte fallet direkt. När det är helg då är alla man tycker om lediga och man kan faktiskt umgås!
Denna helgen som var så har jag och Tyra tillbringat alla dagar ute på landet, i mamma och pappas stuga, för min faster + man och barnbarn var här och hälsade på oss från Norge.
Och vilken helg det blev! Solen har lyst varje dag och med solen kommer värme, vilket är ashärligt! Jag har gjort några tappra försök till att få lite färg på kroppen också (vilken annan går bra förutom den jag har nu, GRÅVIT!)
Att träffa min faster & Co var det bästa med hela helgen! Jag träffar bara dem 1 gång per år så varje gång man ses är mycket värdefull! Nu dröjer det väl till nästa sommar igen =(

I morgon åker jag + hela familjen till Göteborg igen och är borta hela veckan och helgen. Hoppas att jag har lite mer att göra denna veckan än förra gången jag var där, får la ta och utforsta och upptäcka staden lite.



det är härligt när sommaren närmar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0