En hög med brukligt tyg

"tårar föll från min kind, du försvann som en vind..." neeej, det var inte rikigt så hemskt att rensa ur  garderoben. Men nu har jag gjor det en gång för alla (nästan) 2 plagg av mina favvo blev kvar! Jag kan verkligen inte slita mig ifrån dem, hål eller inte! Jag slänger dem inte förens jag hittar något likvädrigt! I alla fall så förvinner, min röda favvo kofta jag kan verkligen inte ha den längre det är en liten S och att jag skulle tvinga mig på den ser bara fööör löjligt ut! Ett par helt NYA svarta jeans från HM, str. 38 dit kommer jag inte än på ett par år, dem känns faktiskt mindre för har jag 40 nu...(hö! bortförklaringar). En helt ny stickad svart klänning medstor polokrage fårn GinaTricot, använd 2 ggr... The list goes on! Vill ni ha kläder mina vänner? Var så god annars åker de iväg till vitryssland eller typ Myrorna.
Nu är det bara rensning av lådan nere i källaren med kläder ocskå, DET TAR ALDRIG SLUT! Men det gör jag i morgon, nu ska jag sova eller vika in tvätt...jag har inte bestämt mig.

Kommentarer
Postat av: Annie

Man ska aldrig erbjuda sina tjejkompisar kläder! Det kommer bli folkstorm hem till dig! JAG VILL HA! :D

2009-05-29 @ 10:48:32
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0