Mamma du är dum!, sa Tyra bestämt.

Skulle Tyra kunna prata så hade det varit det hon sa. Idag (redan) har jag hittat henne, halvägs ut till hallen, bitandes på en påse och sladd och påväg mot radion som står på golvet. HYSS! det kan man kalla et hon håller på med. Jag är säker på att plastpåsen säkert var jätte god men tyvärr så är plastpåsar farliga Tyra!
Är det normal att barn skriker när dem ålar och tar sig fram, det känns som att hon är mer plågad av att röra sig fritt än road. Någor jag ska göra i alla fall det är att köpa en eller göra en mjukhjälp åt henne för hon slår verkligen i huvdet överallt! Nu ska jag tillbaka till min gapbebis och se så hon inte hittar något annat att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0