Ny kategori till bebisen

Jag har en ny kategori, Tyra 4-6 månader, JAA! för nu har hon hunnit bli 4 månader! Det är en tredjedels år! Jag kan inte förstå hur fort tiden egentligen går när man har en bebis. Innan Tyra kom, när jag gick runt och var gravid känndes det som en evighet om jag jämför med nu!

Hon är så duktig min lilla tjej, man ser sånn utveckling på henne hela tiden! Det hon kunnat innan kan hon fortfarande som tur är...Allt går bättre och bättre dag för dag. Egentligen har det inte blivit så mycket nya grejer den sista månaden utan man ser bara att hon blir starkare. Fast nu ljög jag lite, hon drar och sparkar sig faktskt framåt om hon får ligga på golvet (fast det tror jag att jag nämnt tidigare...?) och hon skrattar ljudligt när man gör "kul" ljud.

I 4 månaders present fick hon jättefina klänningar + sin första tanddborste av tant Cornelia och Joni. Av min och Carl fick hon morotspuré, kanske inte den roligaste presenten...

 
Tyra får smaka morot

 
En kvällspigg tjej och en morgon trött tjej

 
Tyra kan göra grimaser (??) hon och tugga på saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0