Skynd, fynd och synd

Idag fick jag SKYND(da) när jag skulle till centralen i Göteborg så jag inte skulle missa bussen, även om jag gick i god tid hemmifrån (lägenheten i Göteborg) så tog plötsligt tiden slut och jag fick traska på som aldrig förr.
När jag väl satt på bussen hem bajsade Tyra och vad skulle jag göra nu?! Har någon bytt blöja på en busstoalett någon gång? Inte det lättaste kan jag meddela när man knappt får plats sjävl. Jag satte mig på toaletten och la Tyra i knät och TÄNK! jag lyckades utan att få bajs på mig fast bussen svajade. När vi väl kom fram till Borås så begav det sig till Nelly.com, Linus och Lotta har näligen sitt kontor där också och dem hade utförsäljning, 20 kr per plagg! Tyra fick 2 toppar och ett bar byxor i str. 74 som hon kan ta när hon är typ 12 år...hon är ju så LITEN! (<---- LinusoLotta var FYND). När vi var klara där och gick vi hem i den strålande solen. Väl hemma hände det mycket som vad SYND, Tyra är beroende av mig det är synd för då blir det lite svårare att städa, laga mat och bara vara, Lasse ska kanske flytta det är synd för då är det sista dagen jag ser honom idag och slutligen lägenheter i Oslo är jättedyra, speciellt om man inte vill bo på 50 km...det är väldigt synd...!

 
Fynd och Synd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0