"...tonight i'm cleanin' out my closet"

"I'm sorry mama, I never meant to hurt you, I never meant to make you cry, but tonight i'm cleanin' out my closet" Eller nåt...I detta fallet är det jag som är både ledsen och "mama" på samma gång för nu gör jag det, rensar garderoben en gång för alla! (nästan) Allt jag inte använder ska bort, alla mina "gravid" klänningar/tunikor åker ner i en låga tills nästa gång de behövs och alla mina basplagg som har hål, fläck som inte går bort eller någon annan skavank ska ockås bort! Här ska inte sparas på något! Även som separationsångesten kommer krypandes så måste jag fakriskt slita mig ifårn GinaTricot linnet som är 5 år gammalt och har blonderigsfläckar och hål, även om det är superskönt!

Anledningen till denna totalrensning är för att jag äntligen kommit på vad jag ska göra med mina pengar jag får tillbaka på skatten, jag ska spendera dem på MIG! Det är trots allt JAG och ingen annan som arbetat för att få en extra slant till Tyras saker och saker vi behövt hem, så med gott samvete ska jag nu äntligen skämma bort mig själv med lite nya saker som inte är på REA! Jag ska till och med gå till en frisör och klippa håret och ev. blondera det! Här ska spenderas gott folk! Så snart kan vi välkommna en ny och fräsch morsa som kommer att gå runt och stila med sin söta bebis!


Söt bebis

En blond Anki, det var ett tag sen nu

Kommentarer
Postat av: jess

jadu :) Åh tack så mycket, allt bra med dig ?

2009-05-28 @ 23:55:02
URL: http://mjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0