Tyra borde bo i skogen

Om man får tycka att sin bebis är tråkig så gör jag det idag! (och även om man inte får det så tänker jag göra det ändå!) Tyra min lilla skrikfis har varit så mammig idag. Eller jag ska nog inte kalla det mammig utan sällskapssjuk. Har hon inte fått sitta i knät, vara i famnem eller att jag suttit på golvet brevid henne så har det bara blivit BUUÄÄÄH IIIIII AAAAAAA UHUHUHUUU! men andra ord skrik och ledsa miner. - JAG ORAKR INTE BÄRA DIG, sa jag till henne men hon lyssnade så klart inte, utan tittade på mig och sa - AIIIIIIINNNNNEEEEIII! - Okej då, sa jag och tog upp henne. Vi la oss i sägen, där låg vi till klockan 2 tills jag inte orkade mer. Så Tyra fick allt ligga och sura på golvet en stund medan jag diskade och plockade lite hemma. Efter si sådär 4 min slutade hon vara butter för ett tar och tuggade lite på sin filt och "spottade", sen var det samma visa igen det  = tråkig bebis.


här är en rolig bebis från en annan dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0