Kommer ni ihåg mig...?

GUUUUUD vad jag saknar att vara "gammla" Anki.  En riktigt piffad tjej i snygga kläder, byxor som satt som dem skulle och inte halvägs ner under rumpan, mulligt fitt och inte bara ett mulligt kit!  En Anki som vågade och var skämtsam, inte grinig och grå. Vart tog jag vägen? Det blir ju inte bättre av att någon droppar en komentar som "- Fan vad fräsch hon var för att vara mamma, jättepiffig och snygg..." Jag vill också vara jättepiffig och snygg...och inte ha en dubbelhaka, Carl har ocskå dubbelhaka (haha, där fick du för piffig)!

Förresten ska jag boka en tid för att kolla mina pensifläckar (prickar...leeeverfläckar). Jag måste använda ordet penisfläckar för att det andra, det riktiga ordet är fööör äckligt. På riktigt! Jag får rysningar genom hela kroppen, det är verkligen ett ord jag gärna inte använder för ofta därför har jag gjor ett eget. Jag är verkligen livrädd för att de ska hitta något farkligt, jag har ju så många så jag måste nog ta bort något, bättre att göra det i tid i och för sig. Jag hade tänk att göra det igår. Då hade ju hudklinikerna "öppenmotagning",  anledningen till att jag gör "" är för att man var tvungen att beställa tid (jag förstår att det hade kommit tusentals personer annars), då tycker i alla fall inte jag att det är ÖPPENMOTTAGNING. Så nu får jag ta tjuren vid hornen (igen) och boka en tid själv, frågan är bara när?


här fanns det inte ett spår efter dubbelhakan


nja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0