9, 8 dagar kvar

Jag tycker inte alls att drinken är god. Eller jo, men inte som igår. Den bara lurar mig...Jag är jättehungrig/sugen, och när jag dricker den blir jag bara mer sugen på mat! Maaaaat! Och jag blir bara mer hungrig av att dricka den, därför lurar den mig...och blir i samband med det äcklig!

Så, ja ni förstår...jag behöver inte säga att jag vill äta! Inte bara för hungern för den har nästan gått över (för stunden) men smaken, känslan och njutningen! Jag vill så gärna stoppa något i munnen! Jag funderar på att smygäta, men nej! det går ju inte heller...då bevisar jag ju att jag verkligen inte har någon självdisciplin, och det har jag! (hoppas jag i alla fall).

Ost, bröd, korv, kyckling, ärtor, grädde, sylt...ååååh jag vill äta allt det nu, i en endaste röra!

Puh! Det är jobbigare att inte tänka på mat och hungern när Tyra sover alltså, så här kände jag inte i morse och under dagen! Jag får nog också lägga mig så jag inte tänker på det!


Kommentarer
Postat av: teddina

kämpa kämpa :)



det är ju oftast dom första dagarna som är värst! jag är inne på min fjärde dag med min diet nu och jag har typ helt tappat suget på att äta! man blir mer och mer taggad ju längre tid det går!



hur mycket sånt blandat dricker du varje dag förresten?

2009-11-10 @ 22:01:34
URL: http://worldofteddi.blogspot.com
Postat av: teddina

ah okej! ja, du får väl varva det med en hel del vatten så du håller dig mätt, eller så att kroppen iallafall tror att den är mätt haha. men får du inte dricka typ något annat? eller "får och får". för t.ex. kaffe och cola zero etc innehåller ju varken fett, socker eller kalorier, men kan ju hjälpa mot sötsuget!



japp, linser bland annat, egentligen räknar jag bara kalorier, äter inte mer än 400-500kcal om dagen! men det blir ju mycket soppor. lins/spenat/broccoli typ. sen inhandlade jag även cayennepeppar som jag blandar i ett mål varje dag för att öka förbränningen!

2009-11-10 @ 23:39:23
URL: http://worldofteddi.blogspot.com
Postat av: teddina

nja, LITE skillnad, men verkligen inte mycket än så länge, fast jag kan tänka mig att det börjar synas nu sen när man närmar sig en vecka och kroppen har ställt om sig helt. ångrar lite att jag inte tog en bild i lördags, hade varit kul att jämföra före och efter!



du får uppdatera om du märker någon skillnad själv! lycka till med dag 3 imorgon! får hoppas det inte är allt för jobbigt.

2009-11-11 @ 00:02:34
URL: http://worldofteddi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0