MTV galan


Kikar på EMA, så braaaa! Jag har alltid älskat MTV´s shower och jag tycker verkligen att dem bara blir bättre och bättre! Och så har jag blivit ännu mer kär i Katie Perry och Beyonce, undrar om jag har någon chans? Kanske med Katie i alla fall, vi hade varit fina ihop! Ja, henne ska jag ragga på nästa gång vi ses! Sen så måste ju Tokio Hotel vara världens SMÄMSTA band också, bajsrövrumpa! Killen (??) som sjunger ser ut att vara lika stor som Nils Karlsson Pyssling, ja han ser faktiskt ut som honom på riktigt också! Nej tack för dem, också vinner de priset för Best Band, vad har folk för smak egentligen? DÅLIG antagligen!

Nu ska jag kika vidare, snart är slut och då ska jag lägga mig. Försöka i alla fall...



EMA är kul!



fil med honung är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0