Fullfart (i alla fall till Onsdag)

Tänk, måndagen är redan slut! Och på onsdag åker jag till Borås igen, och jag har miljoooner saker att göra! Panta, tvätta, träffa Hanna, träffa Linn, packa och...dammsuga! Säkerligen något mer också, det finns det alltid! Jag sitter här och funderar på vad jag ska ta med mig till Borås, vad behöver vi ha? Jag vet ju inte ens hur länge vi ska stanna!

Något jag vet att jag ska packa till det är FEEEST, jag ska ut på krogen med min bästa ponny på lördag! Och massor med andra folk som också vill träffas, men mest ponny för henne var det mest länge sedan jag träffade! Vad ska jag ha på mig, hur ska jag sminka mig, hur ska jag fixa håret och vilka skor ska jag ha? åååh! det är mycket som ska planeras och fixar inför lördagens utekväll, allt ska vara på topp! Det måste det när man typ går ut 0 ggr i månaden.

Ja, just det! Vi ska passa på att vaccinera oss när vi ändå är hemma i Sverige. Jag tycker det är vettigt att göra det i och med att både jag och Tyra tillhör lite sånna där riskytyper av grupp...barn och unga! Carl får vaccinera sig i Norge, när han har tid.

Nu hinner jag inget mera, diskmaskinen ska tömmas och fulas, tvätten hängas, vagnen ska in i lägenheten och leksakerna ska plockas ihop!

GodKväll!


Ponny och jag för 2 (??) år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0