Måndag, BVC

Tyra hon växer, inte så det knakar …men hon växer i alla fall. Nu är hon 10 och en halv månad och är nääästan 70 cm och väger nääästan 7 kg. En liten tjej helt enkelt! Jaja, jag kan tyvärr inte göra mer än att proppa i henne allt hon vill ha och mata henne med smör och olja varje dag. Det händer inte så mycket än då. Vi passade även på att vaccinera oss när vi ändå var på BVC/vårdcentralen. Vår BVC-tant vaccinerade mig också, snällt och bra! Så nu är vi skyddade, bara 1 spruta kvar till Tyra.

Efter BVC gick jag till GinaTricot för att lämna tillbaka klänningen som jag egentligen inte hade råd med. Jag grät nästan, den är så fin alltså och den sitter verkligen perfekt på mig. Men ICKE, den får inte bo hos mig för jag är för fattig. Sedan gick jag hem i regnet, livet är hårt ibland.

Annars har det inte hänt så mycket än idag, inte så konstigt kanske klockan är ju inte ens 3. Snart ska vi åka till Visko för att se om vi kan fynda billiga skor (hoppashoppas).

Tjing!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nä, det blev inga skor! Skit också! Somliga går med trasiga skor och det är visst jag...ett tag till i alla fall.

Min arm börjar bli trött, antar att det är efter vaccinet. Tyra är som vanligt. Kanske kommer något mer i morgon? Vi får väl se.

Nu ska jag lägga Tyra, det blir sena kvällar för henne nu och korta kvällar för mig. Eller nja, inte så korta egentligen. Här behöver jag visst inte tänka på henne så mycket för mamma och pappa tycker jag behöver lite "semester" och gör faktiskt en hel del, hääärligt!

GodNatt!


Kommentarer
Postat av: SPIKEN

köp klänningen då! jag har råd med det!

2009-11-24 @ 02:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0