Maple Syrup Diet

Ja men en sak bara, jag är så trött på fläsket och behöver verkligen en sånn där start och motivations grej, typ ät ett piller och gå ner 20.000 kg på 2 dagar! Ja, det går ju inte riktig till så, så att isätllet ska jag testa "Maple Syrup Diet", som jag faktiskt tänkte göra redan förra året men då blev jag ju gravid så det känndes inte så aktuellt...för stunden i alla fall. Och nu är jag så lite gravid man kan bli och fläskigare än någonsin så nu gör jag det!

Jag veeeet, det är en ful utväg, man förstör sin kropp blablabla och massor med annat tjöt. Men jag har hållt på att jojjo danta och svälta mig i perioder sedan jag var 13år så jag tror inte det spelar någon roll om jag slänger in en sån här grej.

Jag menar, hollywood känisarna gör ju det, haha! Beyoncé tex. kanske ser ut som henne när jag är klar med det hela =P

Jag börjar i alla fall på måndag, det känns bäst att börja första dagen i veckan, liksom en ny start! 14 dagar är målet att hålla igång...om jag klarar det, jag som verkligen älskar att äta!

wish me luck! 



hejhej, här ligger jag och solar min nya bod! visst är jag lik Beyonce!


Kommentarer
Postat av: teddina

Lycka till!!! Nu fick jag lite motivation själv! Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt "Nä nu jävlar" sen jag flyttade, men det har fortfarande inte blivit av.

MEN NU JÄVLAR! Tänkte köra en diet på havregrynsgröt och linser så länge jag pallar. Ska köra igång rejält med spinningen nu också, wish me luck!



försöker att inte tänka på chips och flottig mat :(

2009-11-05 @ 17:53:58
URL: http://worldofteddi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0