Min smarta bebis


Detta gillar INTE jag! Tv-bebis nr 1 alltså! Får era barn se på Tv? Eller kommer ni låta era barn att se på Tv när de är så här små? (ja ni som har barn)

För utom att "se" på Tv idag har vi stökat ner, massor! Tyra har rivit ut alla kastruller, skrattat åt sina egna pruttar och ätit en HEL burk med mat! Hör och häpna, efterrätt också! Det är stakt gjort!

Och sen så undrar jag om min dotter inteligentast...öh, mest inteligent av alla bebisar på jorden! Hon satt och pillade med något JÄTTELÄNGE ensam på golvet idag, när barn (i alla fall Tyra) sitter tysta så länge betyder det att dem antingen sover eller gör något förbjudet! Jag antog att hon gjorde något förbjudet för hon skulle aldrig somna sittandes! Men ICKE, inget förbjudet alls! Där satt hon och hade öppnat sin lilla väska och lagt ner sin skallra i den, helt själv! Nöjd mamma jag blev då när jag insåg att hon kunde öppna blixtlås...sedan tänkte jag lite till och blev onöjd mamma för att hon kunde öppna blixtlås. Betyder det att hon nu kommer dra upp sina pyamasar och klä av sig själv när hon är ensam i sängen, vilket följer med blöjan av och sedan bajsa i sängen? ÅÅÅÅH! varför måste hon vara så smart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0