Nu är dagen slut

Efter allt städande idag så tyckte jag att vi var välförtjänta av ett avslappnande bad, så jag blåste upp poolen! Tyra tyckte det var läskigt när jag blåste, hon tyckte det var läskigt när vattnet fylldes på, hon tyckte det var läskigt att gå i...hon tyckte det var så läskigt att bada så hon satt i mitt knä hela tiden. Det blev en flopp! Jag som trodde att hon skulle älska att bada, det som var så länge sedan sist!

I en halv timma satt vi och myste i poolen, jag tvättade Tyras hår, peelade henne (ja faktiskt, hon har så tycket torr hud som lossnar) och smor in henne med babyolja. Vilket härligt och lugnt avslut på kvällen nu måste hon ju vara mega trött, tänkte jag.

I en timma var det halabaloo hemma hos oss efter badet. fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit! Halv 7 fångade henne och vällingade henne, hon stensomnade och stensover än. Jag borde också sova, det hade jag gjort om jag inte väntat på Carl (i onödan!!). Han skulle visst ut efter jobbet, så NU ska jag lägga mig!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0