Spya x2 med lite bulle på

Natten till tisdag och på tisdagsmorgonen badade jag i vällingspya...vad gjorde ni?

Tyra fick någon slänga av "sjuk" i en endaste dag, konstigt! Hela tisdagen var verkligen blä för henne och det märktes tydligt! Feber, hängig och såååå gosig! Trodde ett tag att det var svininfluensan som satt igång, men idag är det som bort blåst! Bebisar är konstiga saker...

Idag har jag och Tyra fikat på stan med 2 greggosar och en mamma + bebis. Mycket trevligt att träffa lite folk måste jag säga, speciellt när det är så enkla människor att prata med. I 2 timmar kunde jag stanna inne på fiket innan Tyra blev trött på att sitta stilla och sedan bli hämtad varje gång hon sprang iväg, mycket duktig tjej ändå!

För övrigt var det ett jättemysigt fik, nått med Ann henne det i slutet, 3 rum var det...mittenrummet var självaste fiket, på högersidan låg Frälsnings Armen och på vänster sidan låg en butik med saker som kändes mer eller mindre rättviste märkta! Verkligen skitmysigt att kunna gå igenom sådär till alla butikerna. Perfekt när man har en tjej med så mycket spring i bena som jag har. Tyra och jag var inne ett antal gånger hos frälsisarna och kikade på kavajer, julsaker och gosedjur. Ja, ett riktigt stort + till var att fiket fakriskt inte var det minsta dyrt heller vilket typ allt annat är i Norge (i alla fall när man lever svenska pengar i norge..), tror det kan bli ett favvo ställe för mig, det var till och med skitmysig personal! Inte dåligt måste jag säga (som är ganska negativ mot typ...allt, det mesta i alla fall).

Mer än så har det inte gjorts idag...2 maskiner tvätt har blivit tvättade och så har vi lyckats stöka ner hela vardagsrummet/köket som jag ska gå och städa upp nu innan True Blood börjar!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0