Storstädning!

Idag håller vi oss inne, det är STÄDDAG! Det innebär, dammsugning, golvtvättning och undanplockning. Hela lägenheten ska få sig ett röj och ett lyft, det behövs verkligen nu! Jag fäller hår som en hund så vår vita trasmatta har nu förvandlats till en brun hårmatta. Vi (jag och Tyra) har redan kommit en bra bit på vägen, hennes rum, hallen och toaletten är dammsugna. Så nu är det bara vardagsrummet, köket och stora sovrummet kvar. Torka golven får jag göra när Tyra somnat för natten, annars kommer hon traska runt på det våta golven och skita ner det med en gång igen. Undanplockningen är också klar! Vad duktiga vi är!

Förresten för den som missat det så har var 8:de person i Norge svininfluensan. Ja, det känns ju kul att det sprider sig så jävla fort här! Jag blir seriöst skitnervös, det sista jag vill är ju att någon i familjen ska få det! GE OSS VACCIN


Det är segt att väcka Carl!


Tyra väcker sin pappa, det gör hon varje morgon. Hon har det bästa knepet, slåslåslå och pillapillapilla tills han vaknar!


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Det är många som dött av vaccinet med :/ Ska Tyra få? Jag är nyfiken på hur föräldrar till småbarn tänker när det gäller vaccinationen, då kvicksilvret bevisat förstör hjärnceller & orsakar autism/adhd?

2009-11-12 @ 16:11:00
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0