True Bjas

åååååh! jag ÄLSKAR Ture Blood! Snart slutar de visa säsong 1 på SVT, inte så bra! Det är faktiskt mysigt att ha en serie att följa på TV för en gång skull, annars plöjer jag igenom hela säsonger bara för att jag inte kan få nog! Och tyvärr...så kommer det bli nu också, jag kommer inte kunna hålla mig till dem börjar visa det på STV igen. Det kommer helt enkelt inte att gå, jag är för otålig!


ojoj, är det inte Bill som smyger sig på mitt True Blood avsnittet?

För övrigt så vaknade Tyra nyss, visade sig vara bajsblöja! Jag tycker verkligen att det är så onödigt att hon ska bajsa på kvällen/natten när hon sover (ja för hennes del, inte min)!

nr. 1
hon vaknar nr. 2 hon blir ledsen nr. 3 det spills så många onödiga tårar när hon ska läggas sig igen!

Stackars, jag kan ju inte direkt låta henne ligga i bajjblöjan heller...jaja, det är väl som det är, hon somnar nog om en kvart eller så. Hon har hållt på 15 min redan så snart tröttnar hon nog på att grina. Och för alla er blödiga mammor och tycker synd om ert barn så fort dem piper så ska jag säga att det INTE går att gå runt och hychs och vychs Tyra till söms, det går INTE att låta henne somna brevid mig och lägga ner henne i sängen igen då vaknar hon efter 5 min och det blir samma visa igen, det går INTE att ta upp henne en stund för då ska hon leka i 2 timmar innan hon somnar, så detta är skonsammast för oss båda. För jag tänker då inte lägga mig nu och dela säng med både Carl och Tyra i natt, det pallar varken min ryggen eller hjärnan.

Nä, nu blir det tandborsten och sedan slummra på soffan tills Carl kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0