Vår byxlösa dag

Jag kan ärligt säga att jag nog inte varit så här trött som idag sedan jag var gravid. Som en zombie har jag varit! Och det är inte ens att överdriva! Jag somnade inte förens klockan 2 på natten igår, och Tyra den lilla bajsbebisen vaknade redan klockan 5!! Förstår ni, klockan 5!!! Det finns inte nog med utropstecken i hela världen för att poängtera hur tidigt det är! BLÄ! 3 timmars sömn, men avbrott på det, för min kära sambo levde vampyrliv och var vaken hela natten! Jag ångrar mig, jag vill inte ha någon vampyr!

När vi gick upp där vid 5 snåret la jag mig på soffan, och somnade till, vaknade av att Tyra stod och bet mig på armbågen...Det gjorde ont kan jag meddela, hon har så mycket tänder nu! 5 st och en till på väg, mer än på väg kan man säga!

Puh! Det var minnsan en jäkligt tuffmorgon. Jag fick hålla ut ända till klockan var 11, då somnade Tyra igen och jag också (såklart). Vi sov till klockan var 1 och det var nog den ljuvligaste sömn jag haft på länge! Sedan började vardagens allvar igen, eller inte. Vi har haft byxlösdag i dag och bara gått och myst, snarare slöat! Aktivitetsnivån har legat på typ 0,1 på mig och 0,3 på Tyra av 10 möjliga idag, blää, så olustig dag så det inte är klokt! Vi (jag) har i och för sig storstädar, mer eller mindre. Damsugit och torkat alla golv i alla fall + alla ytor i köket. Så SATS som var planerat för dagen fick sig inget besök alls, det fanns inte en chans i världen att jag skulle ha orkat gå dit! Jag har haft typ 1 kg sand i bådaögonen och dem har varit så små som riskorn hela dagen, och det är inte ens en smula överdrivet!

Snart ska jag sova, jag måste bara vänta på att min aktion på Tradera ska vara över så jag vet om jag vann eller inte...nu ser jag i samma stund som jag skriver att jag fick mail från Tradera om att mitt bud blivit överbjudet... Börjar fundera på om jag ska skita i den jacka om satsa på en annan? Jag får tänka i 20 min till.

Tjing!


Ja...typ så här har jag sett ut idag...eller inte.
Min fina zombie bild, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0