Så var denna helgen också slut

Tyra sover, Carl är i stan och kollar på fortboll och jag sitter här som vanligt, framför den jäkla datorn! Men jag har verkligen inget bättre för mig. TV är tråkigt, disken är in och ut plockad ur maskinen, alla kläder är vikta och naglarna filade. Jag tar mig nog en dusch efter inlägget, håret är inte direkt på topp och rakhyveln borde nog användas lite.

Helgen har gått jättefort! Dagarna när Carl är ledig går alltid jättefort! Imorgon jobbar han ingen och jag är ensam hemma hela dagarna igen. Jag veeet, han måste jobba för blablabla! Men det är tråkigt ibland att inte ha en sambo med 7 - 4 jobb som andra har, det blir så sällan soffmys och kvällsmat när man är ensam liksom. Jag ska mysa sönder honom ikväll i alla fall när han kommer hem från fotbollen, om han är på myshumör vill säga... Vi får hoppas på att AIK vinner annars kan jag glömma kvällsmyset.

I fredags promenerade vi hela dagen nästan, vi var lite överallt och spanade in Oslos finare kvarter. Där hade jag inte tackat nej till att bo direkt, men sammtidigt, då hade vi fått ha en liten tvåa istället för en (faktiskt) rymmlig trea. Lördagen flöt på bra även om vi inte direkt gjorde något, plötsligt blev det kväll i alla fall och vi delade på en (okej två) flaskor vin. Ja, och idag är det söndag, kväll till och med...så var denna dagen också snart slut. Så fort det kan gå fast man inte gör något speciellt.

Men snart händer det massor av speciella saker, jag ska sätta på duschen, duscha, raka mig, torka mig, klä på mig, gör en kopp te, och vänta på Carl. Det är mest speciellt att vänta på honom, för tänkt om han har MAT med sig, då blir det hela ännu mer speciellt!

Puss!


promenera i parken



en hög med människor


 
härlig höst!


 
en bebis med för mycket kex i munnen, och ännu mer härlig höst


 
vid bryggan, min sjöbuse (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0