8 månader idag!

Ännu en månad har rusat förbi! Tyra är 8 månader idag ( och jag är ännu äldre ). Min sötaste bebis kan massor med saker, sånt som jag tidigare nämnt så jag orkar inte rabbla upp det här igen( detta kan hon nu; http://annkristinjenssen.blogg.se/2009/september/utkast-tyra-ar.html ). Vi hade ju tänkt att slå familjerekordet med att gå, men det lyckades vi inte med. Vi satsar istället på att dela första platsen. Något jag inte berättat är att Tyra nu mera sover i sin egna säng, hon somnar där själv på mindre än 1 minut! 5-minutersmetoden är det bästa jag testat på, det gav verkligen resultat! Det var så värt det med de 3 skrikiga kvällarna, nu är kvällarna lugna som filbunkar...öh?

Jag kan ju också berätta att Tyra har blivit SJUK mammig igen! Jag kan inte ens sitta i soffan och ändra ställning på benen utan att hon slänger sig efter mig och gallskriker så hon blir blå i ansiktet. Det är lagom frustrerande! Jag skulle önska att jag kunde få kissa och bajsa ifred i alla fall, utan en bebis som sitter i knät eller som ståg brevid toastolen och gråter/skriker så luften tar slut. Menmenm vi får väl hoppas att det går över inom kort.



sådär höll "Tyra" på för ett år sedan


myser med morfar idag


Kommentarer
Postat av: Josefina

Oj vad tiden går, redan åtta månader. Grattis till Tyra! :)

2009-09-08 @ 18:18:11
URL: http://halksocka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0