Skräckblandad förtjusning, Tyra ♥ duschen

Här sitter jag och undrar vad grannarnas unge gör uppe så här sent, det är kolsvart ute (nästan) han borde sova! Men så kollar jag på klockan och inser att den bara är 20:15...(nu är den i och för sig 20:30 men jag var tvungen att då som shit i mellan raderna, ja alltså bajsa!) Han lägger sig nog snart, eller hans föräldrar lägger nog honom snart han är ju bara 1 år.

Denna dag har gått lite fort/seg som alla andra. Tyra leker massor med knäppa saker, som att "äta allt jag hittar på golvet" leken. Den leken är i slutända väldigt bra nr. 1 det blir rent på golvet, haha nej jag bara skojade, nr. 1 hon har lärt sig pincettgreppet, greppet...ja ni vet tummen och pektingret...det blir ju mer ett nyp, men ändå, hon är jätteduktig!
nr. 2 hon är sysselsatt nr. 3 hon är jättesöt när hon kommer fram till mig med massor av strumpludd runt munnen, skrattar och ser jättenöjd ut.

"
Ropa in i ihåliga saker" är en annan lek. Jag har lärt henne kanske det roligase som finns (nu tog jag i), att ropa in i saker, muggar, bunkar, ja allt som har ett hål! Det är så sjuktroligt! SÅ fort man ger henne en mugg så sätter hon den övermunnen och AAA AA UAAAH! GULLIGT!

"
Pilla på saker jag inte får" ja den leken är precis som den låter, en jättedålig lek! fast det verkar vara Tyras favvo för tillfället. Jag får lite roligt utav det också, när man "kommer på henne" och säger "- Vaaad gör du busunge?!" så blir hon helt tokig och börjar skratta så hon kiknar och slänges sig framåt. Lilla skräpet alltså, vad rolig hon är.

Hon har kommit på att duscha är väldigt roligt också, fast lite jobbigt! Hon sätter sig precis under duschen och skrattar tills hon får lite panik av allt vatten som forsar ner. Så kryper hon är ifrån till att 1 sek senare krypa tillbaka! Så att bada är inte riktigt det rolia längre, så fort man stänger av duschen så vill hon upp. Då ställer hon sig och försöker komma över poolkanten. SÅ ska Tyra bada får hon duscha sammtidigt!

En annan ska jag tillägga bara; Jag undrar vad Carl tänkte när han ville flytta till en källare...Spindelrädd och allt som han är! Kan säga att det borde bli APÖSregn i morgon så många jag dödat idag, blä!

Nu ska jag kolla på dokumentären Kysst av spriten på 1:an (vi har svt 1 och 2, tur det så jag kan kika på TrueBlood på onsdagar!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0