Jag är dum

Här sitter jag och ångrar att jag för en vecka sedan betedde mig som en j*vla PMS-tant.

Tillbakablick;

Vi flytter in alla saker i vår nya lägenhet, jag börjar packa upp. Inser att vi har för mycket grejer med oss för vårt lilla kök. Jag bilr tokig, får panik och hemsk. Jag vill inte ha kvar något onödigt som tar plats så jag packar ihop en påse till pappa som han kan ta med till hem Sverige igen så vi bli av med skiten! argargargarg...
Pappa och Carl försöker försiktigt övertala mig om att sylådan kan vara bra att ha kvar, den tar ju faktiskt inte så mycket plats... NEJ! gormar jag, och papa tar snällt med sig kassen tillbaka till Sverige.

Nu;

Jag behöver sy...
Snörena till Tyras spjälsängsskydd har lossnat... så skyddet åker ner vilket resulterar i huvud, fot och arm dunkande från hennes rum...vilket följs av ett litet gnäll. Stackare!
Jag får helt enkelt gå och köpa nål och tråd imorgon...

Vad har jag lärt mig av detta då? Jo, att lugna ner mig lite.

(inte nog med det så skulle jag nyss trömma diskmaskinen, MEEEEN när jag öppnar den jäkla luckan så har diaktabletten liksom fastnat på något konstigt vänster och inte alls diskat disken, så i stället har diskamaskinen stått och sköljt allt i 2 timmar, det är bara att sätta igång den igen och vänta ytterligare 2 timmar...och jag som behöver rena nappflaskor snart!)

Kommentarer
Postat av: Josefina

När jag hade disktabletter innan hände det mig också då och då så jag använder bara pulver nu för tiden. Ett litet tips bara! Hoppas ni trivs i Oslo förresten, själv älskar jag den stan, C jobbade där sommaren för två år sen så jag var hos honom endel, helt underbart ställe och trevligt folk! :)

2009-09-24 @ 22:27:33
URL: http://halksocka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0