Bara onsdag!

Vilken seg vecka! Man skulle kunna tro att jag har saker att göra helatiden, ja jag tänkte med flytten...packning osv. men NÄE! inget har jag att packa heller. Packar jag ner mer saker har jag inget hem kvar att bo i och det känns ju lagom kul!

Jag är faktiskt almänt trött på livet just nu. Tyra är jobbig, fastklistrad näsintill (hon är som en fluga på häst på en häst skit!!), och sedan mig. Jag är såååå trött på hur jag ser ut, okej, jag kan väl inte göra så mycket med sjävlaste utseendet, ansiktet...blabla ni fattar! Men håret! Vad ska jag göra med det då? Klippa och färga? Hur då? ÄNTLIGEN har jag lyckats att spara håret så det är semilångt (vill ju ha lååångt!) men blä, jag orkar inte!
Det är så fult, tar tid att fixa iordning och är såååå ointressant...och frisyren sen den ska vi inte ens snacka om! Vad är det för frisyr? INGEN! Och färgen då? Nej, jag börjar faktiskt tröttna på brunt hår nu men att bli blond kostar en förmögenhet! Vad ska jag göra?
Vet inte. Och sen är jag ju så lättpåverkad av Carl också, blabla, "jag tycker långt hår är finast och brunt men lugg"...Antagligen kommer jag väl att färga håret mörkbrunt och klippa lugg, bara för att! Bajscarl, nu får han ta och komma hem!

åååh! Ge mig en miljoooon så jag kan fixa till mig! Pengar är lycka just nu, faktiskt! Jag vill ha peeeng!

Förresten så rensade jag ur min smycksläga idag. Jag blev glad men ledsen men glad men ledsen igen... Jag slänge faktiskt en hel del saker, trasika saker och sånt som blivit missfärgat. Först känndes det som jag slängde mina minnen, mina vänner och speciellt som jag slängde Cornelia. Men jag kom på att allt det finns kvar även om haldbanden försvinner. Alla mina festhalsband, alla mina minnen till halsbanden...Den tiden är förbi, jag får köpa nya halsband och göra nya minnen.

Ni kanske märker att jag inte är på topp. jag säger bara PENG och FRISÖR!


 

Min igel och min gyllene pungkula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0