En slim val?


Detta med slim till sommaren är ju inget jag direkt kommer att satsa på, tvärtom! Jag kommer antagligen se ut som en strandad val i sommar när jag ligger på stranden. Då är frågan vad ska man ha på kroppen när man badar och ser ut som en val? En liiiten bikini eller en baddäkt? Jag tror redan att jag bestämt mig, det blir nog baddräkt, mycket för att täcka alla bristningar jag antagligen kommer få och för att ett par bikinitroser kommer glida in i alla veck och försvinna, haha! Inte så snyggt att se naken nu! Denna från HM får det nog bli, jag har faktiskt inte hittat någon annan....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det finns en liknande hos nelly.com, fast jag tycker h&m:s ser finare ut!

2010-04-13 @ 09:46:39
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: teddina

baddräkt är sjukt snyggt ju! den svarta var nice :D

2010-04-13 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0