Utan sol i ögonen

 

Någon mer än jag som Tycker det är svårt att fota bra bilder på sitt barn? Tyra vill i alla fall INTE stå stilla, och om hon gör det så är min kamera för seg så jag ändå missar tillfället för ett fint foto.

Idag fick sig i alla fall Tyra en ny pyjamas från Lindex och ett par solglasögon! Detta med solglasögonen var ju bara något jag var tvungen att fota för hon ser så otroligt rolig ut i dem. Men det var verkligen lättare sagt än gjort! Det blev i alla fall en bild på min lilla cooling (som ändå är ganska så dålig, den hade varit bättre med en annan kamera, någon som vill punga ut 7000 till mig? SNÄÄÄLLA??)

blues brothers nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0