Ännu en utedag


Dag ute igen! Skönt. Har märkt att Tyra är lite... dum (??) i sandlådan. Hon tar allas saker, hon liksom rycker dem ur handen från andra barn och det slutar med att barn ger henne saker... hm, inte riktigt OK! Ändring där! Annars så har jag bättrat på solbrännan idag och legat och stekt i ett solarie och solat ansiktet ute så nu har både jag och Tyra rosiga kinder. Jag har även massor, nu menar jag MASSOR av fräknar, vart kom alla dem ifrån, har aldig haft så många förut! Prickigkorv.


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

fräknar är jättefint :) ville alltid ha det när jag var liten haha.

svårt när dem inte riktigt förstår vad de får och inte får göra, fast hellre att dem är lite tuffa än blir överkörda istället.

2010-04-17 @ 23:52:04
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0