Godmorgon!

Tyra satt precis med sin nappflaska och hällde mjölk över sig själv, golvet och mattan, hahaha sa hon. Det sa inte jag. Jag blev sur för mjölken också blir sur och då bli min mamma sur. Surt helt enkelt!

Vår eller min frukost är avklarad. 2 knäckisar med tonfisk och kaviar, och ett stort glas mjölk, MUMS! Tyras leverpastej var slut så hon fick en syltmacka, mmm tyckte hon att det var men ändå har den inte åkt ner än.

Solen lyser ju idag också så vi ska väl spendera även denna dagen ute någonstans, frågan är bara varit. Hade tänkt att gå och lämna en JÄTTEkasse med kläder till Emmaus också. Så mycket barnkläder alltså och även lite av mina. Hade tänkt att köpa något sommrigt nagellack idag också och kanske en scarf.... så får nog preggoavdelningen på HM sig ett besök. Vi får helt enkelt se hur dagen blir men innan det bär av någonstans ska Tyra sova sitt sov för dagen och jag ska vänta in posten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0