Tiden går fortare i Oslo!

Nytta med nöje när något jag och Tyra har ägnat åt oss idag. Handla det var nytta och nöjet var att Tyra fick 2st smoothie som hon älskar och jag fick havreflarn som jag älskar. Vi passade vi även på att baba som Tyra säger, alltså bada. Vi duchade, plaskade och lekte ner hela badrummet så golvet var täckt med vatten och medan Tyra plaskade själv passade jag på att svabba badrumsgolvet golvet och torka ytor, sedan var det bara att ducha av sig svetten och klä på sig! Det kallar jag nytta med nöje alltså! Det är i princip det vi hunnit med idag + tvättat och packat upp. Dagen har verkligen rusat förbi och kvällen lika så!

Jag har lovat mig själv att inte sitta uppe och surfa efter 21 för då vet jag att jag blir sittandes och kan inte somna för ens Carl kommer hem vid halv 1 -1 i natt (sitter oftast uppe längre än det också!)! Inte helt OK. Det är verkligen något jag inte vill, trilla tillbaka till mina gamla kvällsvanor! Så vid 21:30 ska jag lägga mig i sängen, öppna min bok och läsa en stund tills jag somnar!

Nu ska jag inte sova i alla fall! Det ska plockas ut diskmaskin och plockas in i diskamaskin, planera morgondagen och vika lite kallingar!

GodKväll!


Min bästis käkar lite kalaspuffar till barneTV i sin töntigaste t-shirt som hon fått av sin morfar,
"Morfar är min bästis så de så!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0