v. 16 (15+0)

Ojoj!
I vecka 16 nu då. Det går verkligen snabbt det här! Med Tyra hade man koll på minsta lilla dag och nu har jag tur om jag sen minns att det är lördag när jag byter vecka.

Jag mår fint, förutom att (hör min klagosång) jag håller på att få foglossning vilket resulterar i ryggont. Vissa dagar är bättre än andra, värst är det när jag gått mycket och med mycket räcker det med en 1 timmes promenad för att jag ska känna att "jaha, detta kommer jag få stora problem med snart!". Trötthet är också något som slängts in och med det blir det huvudvärk för man inte får den lilla 30 minutaren mitt på dagen man skulle vilja ha, men jag antar att det är en blandning mellan bebis i magen och fullrulle med Tyra. Men andra besvär har jag inte, haha!

Bebisen i magen har börjat göra sig påmind mer och mer nu i alla fall! (någon kanske såg bilden från här om dagen?) Pytteliten gör små rörelser ibland och om jag är riktigt med så har jag turen att känna dem.

Det har börjat diskuteras syskonvagn här hemma. Vi har nog faktiskt till och med enats! Ingen av oss vill ha någon bred vagn som en Easy Waker eller liknande så det blir nog en Phil and Ted! Och jag känner mig mycket nöjd med det beslutet för det är en sån jag velat ha hela tiden! Nu återstår bara att bestämma om vi ska köpa en begagnad eller en ny. Cirkus 8 pengar, alltså 8 tusen pengar kostar en ny! Och begagnade på blocket kan man få för mellan 4-5 tusen pengar. Tänkatänka.

Vi ses nästa vecka (om jag minns...)

 
vagnbroschyrer och vår pytteliten i v. 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0