13:00 stiger vi in i 4:an

Jag känner redan nu hur "rolig" denna dagen kommer bli. I alla fall hur "rolig" förmiddagen kommer att bli. Jag har typ 3 tusen saker att göra bla. packa det sista av våra saker, städa hela lägenheten (mamma och pappas), ducha och fixa håret, måla naglarna och äta någonstans däremellan! Som tur är så är disken redan avklarad och en maskin tvätt igång.

I vilket fall ska jag göra allt detta (som egenligen inte är något problem) med en riktigt klängig tjej, klängigare än vanligt typiskt nog! Så härligt att ha en (ursäkta) skrikig unge efter sig när man har massor att göra. Helst av allt vill hon bli buren, men tyvärr min rygg har pajat under natten, också det så typiskt!
Undrar hur alla leksakerna kan bli tråkiga bara under en natt... 

Måste ändra tankebana nu, positiva tankar! Vi får ju nycklarna till lägenheten idag och kan äntligen flytta in!

(Ja, och hon sitter här i mitt knä medan jag skriver om nu undrar hur jag har tid för detta)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Okey! Jag såg att du fått den Nikon-kameran. Jag tror det blir Sony-kameran för min del eftersom jag så gärna vill ha en grön :) Sony-kameran har även fått bättre betyg.

2010-08-01 @ 11:45:46
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0