Burned

Fick riktig noja förut och blev av någon anledning rädd för att allt skulle försvinna från datorn (och då syftar jag på bilderna). Så jag och Tyra knallade bort till ICAmaxi och köpte brännskivor. 50 skrivor för 99:- tycker jag är sjukbilligt! Undrar bara hur många skivor det blir. Hittills har jag bara brännt ut 2 månader (det är så jag sorterar mina bilder) och det är 3 skrivor. Och det var månader med lite bilder... Jag tror i alla fall att 50 skivor kommer att räcka.

Vi passade även på att köpa lite lördagsgodis (en påse nappar) och nya tanborstar till hela familjen. Tyra är som sin pappa och skulle egentligen behöva ny tandborde typ 1 gång i veckan. Ja, det går ungefär så fort för båda att få platta bortshuvuden och bitna borstar! Vi tjejer fick rosa och pappan fick blå, inget genustänk i vår familj inte!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Kan rekommendera en NAS, som har dubbla hårddiskar där jag lägger alla mina foton och filmer. Går den ena sönder finns det på den andra hårddisken. Den andra hårddisken fungerar som en spegel kan man säga. Sannolikheten att båda pajar är väldigt liten. Mycket smidigt =) Bara som ett litet tips.

2010-08-22 @ 14:11:56
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0