Det får vänta

* Sortera tvätt och tvätta CHEK!
* Dammsuga lägenheten halvtCHEK!
* Laga middag CHEK!
*
Städa badrummen CHEK!
*
Fixa iordning sovrummet (aka vika in Carls "härliga" klädhög i skåpen) CHEK!

På något vis känner jag mig duktig som "lyckats" göra allt ovan + lite till idag, även om det är vardagsysslor! Men seriöst, sedan Tyra började förskolan så tar allt dubbelt så lång tid. Eftermiddagarna är så upp och ner så det inte är klokt. Ena stunden vill hon bara ligga och mysa, till nästa leka, till nästa bara gråta, till nästa vara arg som ett bi! Jag kan fortsätta i all evighet, vi kan väl säga så här för att förenkla det... jag kan inte säga något, haha! Hon har helt enkelt sånna humörsvängningar som jag aldrig sett förut! Jag vet inte om jag ska skratta eller rycka håret från huvudet!

I vilket fall. Nu ligger all tvätt på hög och jag har inte tänk att ta tag i den idag! Neeej, det får bli imorgon på kvällen nångon gång. Imorgon är min att göra lista lång, bla. ska MVC få sig ett besök och mina värden ska kollas.

Förresten så vann jag en Polarn o Pyret mössa till bebisen på Tradera för ynka 7 kr idag (+12 i frakt). Imorgon går en likadan fast i Tyras storlek, den har jag också tänkt att vinna

Nu säger jag godkväll!


Kommentarer
Postat av: Karin & Märta!

Du gillar ju pop, vill du ha en röd fleece overall?

2010-08-24 @ 09:04:28
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0