Kakbak!

Igår eftermiddag åkte vi till mina föräldrar och tvättade en av våra mattor i deras mattvättmaskin. Deras tvättstuga är verkligen bäst som har en maskin för STORA mattor. I vår tvättstuga skulle vi inte ens få en halva vår vardadsrummsmatta och då har vi ändå stor maskiner.

För att fördriva tiden där tog jag med bakgrejerna och slängde ihop två sorters kakor. Kokkoskakor och kolakakor som jag sagt tidigare att jag skulle baka. Tyvärr blev det ingen tredje sort, jag kom verkligen inte så vad jag var sugen på. Egentligen skulle jag vilja baka en annanaspaj men det går ju inte ha i en kakburk! Det märktes att jag inte bakat på länge. Hälften av kokkokskakorna blev mer som kokkosplättar och kolakakorna jättesmå! Men äh, det estetiska är inte allt för dem var skitgoda, båda sorterna!

Kanske kärleksmums? En den är både mjuk och chokladig, precis vad som saknas!


bästa monstret och tjockastemamman bakar


kokkosplättar...


finaste kakburken


kolakakor och kokkostoppar/plättar!


Kommentarer
Postat av: Madde

åååh den kakburken är ju underbar! farmor har en sån, och den är alltid full med kakor ;)

har kikat runt på diverse loppisar men de är sviiinigt dyra faktiskt (för att de är poppis gissar jag).

ha de gött! kram

2010-08-29 @ 11:29:57
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0