Klara, färdiga FÖRSKOLA! vol. 2

Förskole dag nr. 2, avklarad! Även idag gick hur bra som helst. Jag satt mest och gjorde ingenting. Tyra gick ensam på samlingen och åt frukt med resten av barnen och fröknarna  idag. Inget gnäll eller ledsna miner på den tjejen! Vi ökar på med en halvtimma om dagen, så idag var vi där i hela 1 ½ timma (haha! ironi på högsta nivå). Vi hann med en halvtimmes utelek idag också, tur att jag packade ner regnkläderna, galonisarna behövdes verkligen i den fuktiga sanden!

Ja just, idag gick vi till förskolan på morgonen. Det var första gången så jag var tvungen att ta tid. Från från vår hall in till förskolans hall tog det ca 40 min. Så att gå tog ca. 25 min i mitt snabbaste gravid tempo. Så nu ska jag minsann starta lite tidigare från oss på morgonen och gå saktare, det behövs säger mina jumskar och rygg!


en utslagen förskole tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0