Min dag!

Det känns i hela ryggen och benen att jag knallat mycket och tungt idag! Och då syftar jag inte så magen utan på att det är tungt att gå i "militär" gummistövlar!

Efter lämningen gick jag hem och snozade på soffan i 15 min innan jag knallade till MVC. Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att klä av mig ytterkläderna och väga mig! Gissa min viktuppgång sedan förra gången (3 veckor sedan)? INGEN! Så alltså +6 kg sedan start fortfarande.
Mina blodvärden var också på topp. Jag äter ju inga järntabletter och det behövde jag visst inte heller.

Knallade vidare till Orion (ett café) och käkade lunch i min ensamhet. Det var underbart att sitta ensam, jag gör verkligen aldrig sånt annars. Jag hatar nämligen att sitta ensam ute så, men nu skulle jag minsann kunna tänka mig att sitta 1 timma själv varje dag och äta.

När min enkla men goda lunch var uppäten träffade jag Lina. Vi knallade till gymnasiet där vi båda gått och jag jobbat. Vi hälsade på vår gamla lärare och min gamla arbetskamrat Ulla. Ulla är verkligen bäst! Jag framkallade en film jag haft liggande i kylen i 3 år! En mellanformatsfilm (och det säger er inget?) med bilder på Carl som jag ska kopiera på torsdag. Jag älskar fotolabbet och lukten av kemikalier! Det är så sorgligt att dem ska lägga ner det snart. I och med nedläggningen av medieprogrammet fick jag massor med svartvit film och så fick jag låna deras mellanformatskamera, en Mamaya! Så nu ska det fotas här hemma!

Och anledningen till att jag knallat så mycket är för att det är det man gör i Borås. Ni vet, Knallarna är ju här ifrån, höhöhö!


min lunch, efterrätt och skvaller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0