Oj! STRESS!

Har världens goaste morgontjej hos mig, eller snarare hade. Nu är vällingen slut och även lugnet, nu börjar det härjas till det bär av till förskolan. Tyra har själv börjar säga dagis! Jag har ingen aning om varför, för ingen i vår närhet säger dagis... konstigt va? Antagligen säger dem väl dagis på förskolan då?
Igår grät hon för hon ville gåt till dagis men inte fick. Hon ville gunga, åka, leka med Moltas och Slobo (Slobo är pedagog). Molats och Slobo verkar vara Tyras favoriter, hon pratar om dem varje dag! 

Idag är det Auroa-samtal för mig på BB. Klockan 8 ska jag vara där vilket betyder att Tyra får börja förskolan tidigare idag. Det blir farmor som lämnar idag, hoppas det går bra efter helgens uppehåll!

Oh, shit! Klockan är ju snart 7 (hon har slurkat välling i 30 min!) och vi måste ducha innan vi ska iväg! Dags att sätta igång, Eva kommer ju  20 över 7!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0