Sunday morning

Det är morgon hos oss, redan... som vanligt. Varför tar inte barn lite sovmorgon på helgerna det undrar jag. Jag menar igår fick hon ju ändå vara uppe till klockan 9, så man tycker ju att hon borde sova mer än 9 timmar (hon behöver det egentligen och det är en del av våra sömnproblem vi har här hemma
Jag ångrar nästan att jag skev att Tyra börjat vakna senare för ett tag sen, det höll i sig ungefär lika länge som en lång fjärt, alltså alldeles för kort.

Det posivtiva med en tidig morgon är att man kan sätta igång tidigt hemma med städ för det behövs kan jag lova!


Så här ser det ut hos oss på morgonen, oftast ligger jag brevid också fast det blir ganska trångt med en lillasyster som är i vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0