Plättar och Inception

Det hanns inte med kakabak igår. Tiden rann iväg och plötsligt blev det kväll! Och gårdagens  kväll innebar BIO med Lina! Själv är jag pank men Carl bjussa mig och tur var väl det annars hade jag missat en av de bästa filmerna jag sett på länge, Inception!

Jag älskar verkligen att drömma och drömmarnasvärld, så detta var en film som verkligen föll mig i smaken! Har ingen aning om vad jag ska säga mer än,  se den! Själv har jag befunnit mig i filmens handlig fast i min egna version hela natten! Galet, helt galet cool dröm har jag haft!


det blev plättar i stället för kakor.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar med den filmen! så himla bra!

2010-08-26 @ 16:52:18
URL: http://monch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0