Mamma på stan!

Förresten, den 5 augusti var en av mina favoriter på stan och uppträdde, Salem al Fakir! Jag kikade på Salem och sedan gick jag på fest och hör på denna, sedan vidare ut på krogen! Ja, faktiskt! Klockan 2 på natten var jag hemma. Sjuktkul hade jag det och det var vekligen underbart att få komma ut och göra sig så där extra fin! Synd bara att jag är preggo, Salem är näligen mitt frikort och annars kunde jag ju passat på när han ändå var här, hahaha!


jag och tvillingarna

Måste bara tillägga att dagen efter vaknade jag efter enbart 3 timmarssömn, kändes som baksmälla.


"bakis"


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

kuul hade vi :D görs om snart hoppas jag :P åh tråkigt att du inte har interneeeet, kom till mig o nörda :D

2010-08-11 @ 11:29:23
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0