Lite mera flytt

Vi är nääästan klara med allt! Bara skräp som ska slängas (1 ½ sopräckar med kläder, en miljon kartonger + elektronik och annan skit som fyllt en hel flyttlåda!), lådor som skall ner i källaren och sista lasset från Oslo som i princip bara är sofforna.

Nu ska vi bara få klartecken på hur vi får göra med de gräsliga väggarna i lägenheten! Nästan så att man vantrivs faktiskt. Vi har valt att inte sätta upp något på väggarna än just för att vi inte vet hur vi vill ha det, så det är verkligen tomt hemma hos oss!

IKEA fick sig ett besök förraveckan. Då inhandlade vi saker till Tyras rum. Bla. bord och stolar (som skall målas) och en bänk/hylla för förvaring som skall upp på väggen. Men detta blir det inget av med heller för ens vi vet hur vi får göra med väggarna.

Jag vet egentligen inte vad jag ska berätta mer, och bilder på lägenheten tänkte jag slänga in när alla lådor och stärp var borta. Men det har inte hunnits med pga. en sjukhusvistelse som blev för mig samma dag som vi sparat allt till. Så nu får jag vänta ääända tills söndag när Carl kommer hem nästa gång och kan bära grejer.

Jag bjussar på lite vardagsbilder istället;


första natten i lägenheten, sängen plaserad i vardagsrummet
måste bara tillägga att efter nästan 2 månader utan min säng
så sov jag så gott som en DÖD!


vilde i flyttröran!


en halvklart barnrum och en pappa "som gömmer sig"


icaMAXI ligger gaaanska nära


Kommentarer
Postat av: Annie

Sjukhusvistelse?!

2010-08-09 @ 14:04:37
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0